12 år, og Krafthallen består.

Nordkraft og Polarkraft viderefører avtalen med Medkila IL

Sist oppdatert: 09. mar 2022 Skrevet av: trondadrian

1. januar var det 12 år siden Krafthallen ble åpnet, en stor milepæl i klubbens historie, og en meget viktig arena for det tilbudet vi i dag gir i hele klubbens nedslagsfelt.

Realiseringen av Krafthallen kunne ikke vært gjennomført uten stor støtte fra byens næringsliv, og da spesielt de som sørget for at egenkapitalen var på plass.

Historien:

-Hålogaland Kraft med langsiktig avtale på «Krafthallen»

-Seaworks, langsiktig avtale på «Geir Tore løkka»

-SpareBank1 Nord-Norge, tilskudd og finansiell partner

-20 partnere på «topp 20» seilet

-Og i tillegg et 40talls skiltavtaler som prydet veggene i Krafthallen

Nordkraft og Polarkraft tar vare på historien, og viderefører det solide samarbeidet med Medkila idrettslag.

Siden hallen ble offisielt åpnet av Administrerende Direktør Svein Heide 30.januar 2010, har selskapet vært med på hele reisen.

Vi er meget stolte og takknemlig, og takker Nordkraft og Polarkraft for støtten inn mot det arbeidet vi gjør for barn og unge i Harstad

Støtt klubbene i Harstad ved å tegne idrettsstrøm fra Polarkraft, da støtter du dem som bidrar for idretten i lokalsamfunnet.https://kampanje.kti.no/?kid=medkila-idrettslag&fml=80

Omprofileringen av utvendige skilt ble utført av våre trofaste samarbeidspartnere Pro Scanmark og Harstad Elektro